\
  The most prestigious law school admissions discussion board in the world.
BackRefresh Options Favorite

pretty depressed lmao

...
bhagwan
  10/11/17
lol
stephen biko
  10/11/17
...
part and parcel
  10/11/17
CR
CapTTTainFalcon
  10/11/17
Cr
brave little chandler
  10/11/17
:[ do you still have a gf?
pog
  10/11/17
...
Rumple Foreskin
  10/11/17
damn it luis, why does this happen to you all the time, it h...
Morning In America
  10/11/17
yeah it really is constant for me. i sleep pretty well too
bhagwan
  10/11/17
I'm not depressed because im on an obscene amount of meds, b...
.,.,.,..,..,.,..:,,:,..,.;:,,..,:,.;.:..:.,:,::,.
  10/11/17
...
OberTRUMPENfuerhur
  12/09/17
...
nopayenogain
  10/11/17
Me as well, ready to end it
LT Wilbur J. Mercer, USSF
  10/11/17
Lol sorry brother lmao
kim jong un
  10/12/17
why?
ablastamoid
  10/11/17
Why are you depressed buddy
brave little chandler
  10/11/17
haha yeah
boner_police
  10/11/17
...
burly bouncer
  10/12/17
sounds like a man hodling NEO
.......,,..,.,,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,,,,
  10/12/17
lol
bhagwan
  10/12/17
I feel your pain, friend. Im having the same issue *hug*
the bbw with the crystal plumage
  10/12/17
lmao get well brother
there is no ethical consumption under capitalism
  10/12/17
lol me too
From a Bloomington Bathhouse on the Hill
  10/12/17
You need to have your anus squeezed
End Road Work
  10/12/17
yeah, but what's that got to do with depression?
there is no ethical consumption under capitalism
  10/12/17
you need to read some more zozo brother
"""'''"
  10/12/17
...
bhagwan
  10/23/17
update: getting worse
bhagwan
  12/09/17
Love you
Frank Lloyd Wrong
  12/09/17
that's a long two months
Metal Up Your Ass
  12/09/17
smoke weed every day
'"''"'
  12/09/17
I'll out myself to you if it will make u happy
brave little chandler
  12/09/17
Wtf your 180 mayne we will maek it xoxo
How am I going to compete with that HorseD****?
  12/09/17
What's wrong man... I hope qash doesn't have anything to do ...
Po4str4damu$
  12/09/17
lmao :(
Ed Hendrick
  12/09/17


Poast new message in this thread



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:12 PM
Author: bhagwan (luis)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34420998)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:14 PM
Author: stephen biko

lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421011)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:14 PM
Author: part and parcel (Moon mission confirmed)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421012)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:14 PM
Author: CapTTTainFalcon

CR

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421014)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:15 PM
Author: brave little chandler

Cr

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421020)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:16 PM
Author: pog

:[

do you still have a gf?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421026)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:17 PM
Author: Rumple Foreskin



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421036)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:17 PM
Author: Morning In America

damn it luis, why does this happen to you all the time, it hits me in small waves, maybe a month here or there, but i feel like for you it is constant, do you get good sleep?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421038)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:25 PM
Author: bhagwan (luis)

yeah it really is constant for me. i sleep pretty well too

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421105)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:17 PM
Author: .,.,.,..,..,.,..:,,:,..,.;:,,..,:,.;.:..:.,:,::,. (woke up by a girl I dont even know her name)


I'm not depressed because im on an obscene amount of meds, but my life generally sucks and if I weren't on all of these meds I would probably killself

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421039)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:04 AM
Author: OberTRUMPENfuerhur



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873080)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:18 PM
Author: nopayenogain



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421048)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:33 PM
Author: LT Wilbur J. Mercer, USSF (Short Pride World Wide)

Me as well, ready to end it

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421162)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:12 PM
Author: kim jong un (Het+Cis)

Lol sorry brother lmao

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34426959)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:33 PM
Author: ablastamoid

why?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421169)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:34 PM
Author: brave little chandler

Why are you depressed buddy

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421172)



Reply Favorite

Date: October 11th, 2017 10:34 PM
Author: boner_police

haha yeah

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34421180)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 1:32 AM
Author: burly bouncer



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34422587)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 1:37 AM
Author: .......,,..,.,,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,,,,


sounds like a man hodling NEO

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34422607)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:08 PM
Author: bhagwan (luis)

lol

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34426947)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:09 PM
Author: the bbw with the crystal plumage

I feel your pain, friend. Im having the same issue *hug*

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34426950)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:12 PM
Author: there is no ethical consumption under capitalism

lmao get well brother

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34426957)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:13 PM
Author: From a Bloomington Bathhouse on the Hill (height bort first poaster)

lol me too

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34426961)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:13 PM
Author: End Road Work

You need to have your anus squeezed

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34426964)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:14 PM
Author: there is no ethical consumption under capitalism

yeah, but what's that got to do with depression?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34426969)



Reply Favorite

Date: October 12th, 2017 4:21 PM
Author: """'''"


you need to read some more zozo brother

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34427009)



Reply Favorite

Date: October 23rd, 2017 4:01 PM
Author: bhagwan (luis)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34510682)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:03 AM
Author: bhagwan (luis)

update: getting worse

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873073)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:05 AM
Author: Frank Lloyd Wrong

Love you

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873084)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:06 AM
Author: Metal Up Your Ass

that's a long two months

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873092)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:07 AM
Author: '"''"' (any thing for the dime piece)

smoke weed every day

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873104)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:08 AM
Author: brave little chandler

I'll out myself to you if it will make u happy

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873110)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:10 AM
Author: How am I going to compete with that HorseD****?

Wtf your 180 mayne we will maek it xoxo

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873123)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:26 AM
Author: Po4str4damu$

What's wrong man... I hope qash doesn't have anything to do with this

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873223)



Reply Favorite

Date: December 9th, 2017 12:28 AM
Author: Ed Hendrick

lmao

:(

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=3761418&forum_id=2#34873229)